We are G-Force!

What is G-Force? Hohoho.. Let me introduce them to the world! =P

G-Force is a result of very unique combination of 23 medical students. We are very ambitious in living clinical years and we have a very strong desire to be best doctors in Indonesia. =P

G-Force consists of Agung, Ariani, Ninis, Anshari, Dede, Wanda, Faisal, Temoy, Odoy, Hanif, Inda, Jess, Kevin, King, Laura, Kojo, Tacha, Iza, Ciko, Ria, Seno, Windy, and Youdiil.

Here we are:

One thing that I love the most from G-Force is: There’ll always be something I can laugh at everyday! Hahaha! =D

So far, we’ve passed 4 departments: Pulmonology, Neurology, Geriatry, and Forensics. Let’s fight the rest, dude!! ^^

7 Comments (+add yours?)

  1. ersin
    Jan 08, 2010 @ 16:00:11

    aww … it was really touched, you know. what a wonderful and amazing group. I think we could be the best doctors in Indonesia. keep that spirit and move on to reach that goal..
    in the next module, we have to be the best. we’re absolutely can do that!!!

    G-Force!!! Hip-hip Hurray!!!

    btw, What are you laughing every day? and why use that image?

    Reply

    • hanifmiauw
      Jan 08, 2010 @ 17:09:18

      hehehee,, yoppp,, mari jadi dokter terbaik yg kita bisa raih! ^^ dan mari dimulai dengan tidak cari-cari masalah lagi dengan pengajar, hahaha!😄
      yg gw ketawain tiap hari? buanyaakkkkk. contohnya: makhluk hitam yg dateng ga pake sepatu, para anggota ASI dengan aksinya saat preskas, dan lain sebagainya, hahaha,, =D

      Reply

  2. ersin
    Jan 10, 2010 @ 07:49:03

    makhluk itam yang datang tanpa sepatu? ahahahaha… sepertinya saya juga pasti akan tertawa melihatnya..

    eh, organisasi ASI itu apa? dan siapa saja para anggotanya, pasti keren2 kan ya mereka itu…

    Reply

    • hanifmiauw
      Jan 16, 2010 @ 08:29:26

      hahaha, tau ga wan, gw rasa semua anak FK tu sebenernya anggota ASI loh, minimal waktu ujian sama dosen lah, hahaha,, =D

      Reply

  3. ersin
    Jan 18, 2010 @ 19:06:00

    Ahahahahaha~…. bener tuh..
    itu senjata terakhir yang digunakan menghadapi ujian lisan. gw terkadang senyum-senyum sendiri kalau ingat kejadian konyol pas ujian lisan.. ;p

    btw, kelompok kita kena masalah lagi. kelompok G1 kena damprat dari Sp.BTKV… huaaaaaaa~….

    Reply

    • hanifmiauw
      Jan 18, 2010 @ 19:43:25

      wadoh, ada apa ada apa??? waaahhhh di akhir stase kita berlima wajib ngumpul buat tuker cerita nih, hohohoo,, gw juga tadi mempermalukan diri sendiri pas ronde IGD, gilaaaaa sumpah malu banget sampe pingin gali tanahhhhh,,😄

      Reply

  4. ersin
    Jan 19, 2010 @ 20:42:45

    waduh emang kenapa Nip? sampe harus gali tanah.. *ntar tukang gali tanah merasa tersaingi tuh

    Yups, kita semua harus bertukar cerita selama stase masing-masing. begitu banyak hal yang “seru”.. saya menantikan saat-saat itu.. hohoho

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: